Farkasos Lány Olvas

Föld és vér háza

2024. szeptember 27. 17:14 - Farkasos Lány

Írta: Sarah J. Maas ~ Föld és vér háza

1. Könyv

20240927_164934.jpg

könyvmolyképző kiadó kft.  | 2021  | MAGYAR nyelvű  | KARTONÁLT  |  910 oldal

Köti a vér. Kísérti a vágy.
Szabadjára ereszti a sors.

Bryce Quinlan nappal kemény munkával, éjszakánként pedig bulizással töltött élete egészen addig tökéletes volt, amíg egy démon meg nem gyilkolta a legjobb barátait, magára hagyva őt a veszteségével és a fájdalmával. A tettes rács mögött ül ugyan, a gyilkosságok mégis folytatódnak, és Bryce hirtelen egy nyomozás kellős közepén találja magát. Bármire kész, hogy megbosszulja a barátai halálát.

Hunt Athalar, a hírhedt bukott angyal most kényszerből azokat az arkangyalokat szolgálja, akiket egykor le akart taszítani trónjukról. Brutális képességeit és elképesztő erejét egyetlen ügy szolgálatába állították - meg kell gyilkolnia a főnöke ellenségeit, vitának helye nincs. Amikor démon dúlja fel a városukat, ellenállhatatlan ajánlatot kap: ha segít Bryce-nak megtalálni a gyilkost, karnyújtásnyira kerülhet a szabadsága. Miközben Bryce és Hunt Crescent City legsötétebb részein nyomozva rájön, hogy egy gonosz erő minden egyes, a szívüknek kedves személyt és dolgot halálos veszéllyel fenyeget, arra is rádöbbennek, hogy perzselő szenvedély lakozik a másikban, ami mindkettejüket felszabadíthatja - már ha hagyják.
Információ: libri.hu

 

Elkezdtem: 2024.09.02. hétfő

 

Ez a mű hozzám e-book formátumba érkezett, melyet a nemrég vásárolt Amazon Kindle PaperWhite 5 (2021) olvasóval olvasok.

 Menet közben olvastam a molyon a véleményemet. Kellett a sok oldalon át nem történik semmi, hogy érezzük a nyomozást, benne legyünk, lássuk a zsák utcákat. Maas nem kímélt, főleg a vége felé.

Sajnos, úgy látszik jellemző vonása, feláldoz pár szerethető karaktert, hogy egy vagy kettő tovább éljen. Danika, Connor, Lehabah. 

Nem értettem minek megy rá annyira főleg Danikára? Jobban szerethető legyen, vagy megértsük mit miért tett. Én megszerettem, konkrétan sajnálom, hogy nem róla szólt a könyv. 

Utolsó részek szó szerint kinyírtak, sírtam, zokogtam, nem akartam, miért?

Bryce

Noha hatalmas fejlődésen ment végig, nem olyan lett mint Nesta, csak volt, a könyv végére oda tette magát, de csak van. Nem tudnám azt mondani nyugodt szívvel miatta akarom tovább olvasni a második kötetet. Huntért, miatta, mert megérdemelte a szerelmet.

Az, hogy el lett húzva az erotikus vonal az orrom előtt aztán félbe maradt szintén végzett velem. De miért???

Az olvasási élményem a tömény mennyiségű káromkodás rontott, a sokszor kevesebb több és tényleg azokon a részeken megérte volna jobban ahol én is felkiáltottam.

 

Összegezve: E-book formába ért hozzám, de a borítója álomszép, már sokszor szemeztem a nyomtatott formátummal is, így megvenném.

Érdekel a második, főleg a harmadik kötet ahol már sokan lelőtték a lényeget, megjelenik Rhysand. 

Kíváncsi vagyok hogyan fog az Acotar világa találkozni Crescent City világával. Ugyanakkor, hogy a szerelmesek külön vannak aggodalommal tölt el.

Vajon Bryce kibírja szex mentesen? Vajon képes lesz hűséges maradni?

Danikán kívül, még magához se igazán volt sokáig és ez ismét aggodalommal tölt el.

Szóval ezek miatt, plusz kíváncsi vagyok, így amint tudom beszerzem őket.

 

Befejeztem: 2024.09.26. 22: 10

 

20240927_164546.jpg

20240927_164509.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfgirlreads.blog.hu/api/trackback/id/tr2418501610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása