Farkasos Lány Olvas

Ex Hex

2024. február 16. 19:12 - Farkasos Lány

Nos, látszik, hogy kezdő könyvmoly vagyok, tehát a fontos információk és fülszöveg mindig kimaradt.

Bocsi érte😅

A többihez is mindjárt beteszem. ^^

*

2023  | magyar nyelvű  | puhatáblás, ragasztókötött  |  351 oldal

 

Éldekorált kiadás

 

Író: Erin Sterling

20240207_093457exhex.jpg

Kilenc évvel ezelőtt Vivienne Jones úgy gyógyította összetört szívét, mint bármely fiatal boszorkány: vodka, sírós zene, habfürdő... és átok a szörnyű exbarátra. Vivi persze tudta, hogy nem lenne szabad erre használnia a varázserejét, de egy ,,gyümölcsös széna" illatgyertya igazán nem okozhat nagyobb galibát, mint hogy a pasi frizurája egy-két napig nem engedelmeskedik a fésűnek...

Egészen addig így gondolta, amíg Rhys Penhallow, a város őseinek szívtipró leszármazottja visszatér a Georgia állambeli Graves Glenbe, és jóképűbb, mint valaha.

A látogatás, amelynek célja a város felrázása és a helyi őszi fesztiválon való szereplés, totális katasztrófába torkollik. Rhyst egyik csapás sújtja a másik után, és Vivi rádöbben, hogy az aprócska szerelmi átok mégsem volt olyan ártalmatlan.

Graves Glent hirtelen megtámadják gyilkos hajlamú felhúzható játékok, egy feldühödött szellem és egy beszélő macska, akinek érdekes mondanivalója van számukra. Vivinek és Rhysnek figyelmen kívül kell hagynia a köztük lévő kémiát, hogy együtt dolgozhassanak a város megmentésén, és megtalálják a módját, hogy megtörjék a szakítási átkot, mielőtt túl késő lenne.

 

Forrás: Libri.hu

 Elkezdtem olvasni

2024.02.07. szerda

Befejeztem délután 02.13.

A könyv eleje nekem vegyes érzelmekkel telt. Ha nem lettek volna a felnőtt tartalmú beszólások, akkor azt mondanám ez egy könnyedt Őszi vidd magaddal tini regényt tartok a kezembe.

Az egész hangulatát még jobban rontotta a sok szó ismétlés, Elain néni már annyit van emlegetve, hogy már akkor le is tettem és besokallva inkább írtam. A második nap kipihenten neki ülve mikor megjelenik Rhys kilenc év után beindul a történés, de a szó ismétlések még mindig zavartak.

Az egész regényt a páros Vivi és Rhys vonzódása, a sztori, a Halloweeni hangulat, a remek táj leírások, és az ünnepségi készülődés mentette meg.

Sokszor éreztem azt ott vagyok én is, éreztem a hangulatot, a fahéj, alma, gyógynövények és izgatottságot. 

Ezt az egészet pedig Miák úr, a beszélő fekete macska koronázta meg. 

Szinte elkezdtem szelni az oldalakat, volt ahol lassabban haladtam mégis, mire észbe kaptam már azt vettem észre: Hű ha, mindjárt vége? Ne már! 

Pedig de, és a végének különösen örültem, bár annyira szájba rágta az írónő, hogy a páros nem maradhat együtt, hogy jómagam is elengedtem őket, így a csavar nagyon is jól jött.

A felnőtt tartalom kellett, az egészet megfűszerezte, jobban átadta a páros vonzalmát, de az eleje, ahogy elő van adva a szakítás az nekem kicsit sok volt, de menet közbe kiderül, hogy konkrét szakítás el sem hangzott, csak Vivi reagálta túl, nem engedte a férfit, hogy megmagyarázza aki meg hagyva az egészet inkább új életet kezdett. Voltak részek amik miatt lassabban haladtam, kicsit elvesztettem olykor a fonalat. 

Oké, úgy látszik kellett az a kilenc év, hogy az idő elteltével rájöjjenek egymás nélkül nem is élet az élet, de nekem Vivi már túl gyerekes tizenkilenc énje, Gwen az unokahúga meg egyszerűen a képessége birtokában mégis felelőtlen volt. 

Ami nem tetszett utalások a Hp világából. Sosem tagadom, ciki vagy nem, én az egészet azért néztem végig mert kedvenc színészem Alan Rickman is játszott benne.

Így ha ő nincs valószínű a mai napig nem tudnám mi az a Harry Potter láz, eszik vagy isszák, azt meg végképp nem, miről szól.

Ha megkérdeznének ajánlanám - e, azt mondanám igen, őszre Október 31. felé mikor a Halloween hangulata már erősen érződik, egy Pupkin Spice Latte, vagy gyömbéres forró csoki mellé, esetleg egy karamellás almával kötelező legalább egyszer elolvasni.

 

Én végül minden hibáját elvonatkoztatva megszerettem, biztos, hogy ősszel újra olvasom.

 

A borítója egyszerű, de nagyszerű, Miák úr ha nem lenne rajta én hiányolnám mert egyszerűen imádtam, az éldekorálás hab az egészre. 

 

Az elejéhez képes, és az ijedségemre, hogy úristen mit vettem, egy élmény volt elolvasni. Megy a többi kiolvasott közé. 😊

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfgirlreads.blog.hu/api/trackback/id/tr7218327241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása