Farkasos Lány Olvas

Gild – Aranyozott

2024. április 09. 18:36 - Farkasos Lány

(Az aranyozott fogoly 1.)

Írta: Raven Kennedy

 20240409_182746.jpg

 

A szellemek ránk hagyták ezt a világot. És a hatalommal bírók átvették az uralmat. Arany. Arany padló, arany falak, arany bútorok, arany ruhák. Highbellben, a fagyos hegyekben épített kastélyban minden aranyból van. Még én is. Midász király mentett meg. Kiemelt a nyomorból, és felmagasztalt. Én lettem a drágasága. A kegyencnője. Én vagyok az asszony, akit érintésével arannyá változtatott, hadd lássa mindenki, hogy az övé vagyok. Hogy megmutassa, milyen hatalmas. Megvédett, én pedig neki adtam a szívemet. Bár nem hagyom el a kastélyt, mégis biztonságban vagyok. Ám egy nap kitört a háború a királyságban, és egyezséget kötöttek. Váratlanul visszaéltek a bizalmammal. Próbatétel elé állították a szerelmemet, és rá kellett jönnöm, hogy mindaz, amiről azt hittem, Midászról tudok, talán tévedés. Mert a kalitka, amiben tartanak - hiába van aranyból -, azért csak kalitka. De lehet, hogy a szörnyetegek a rácsok túloldalán elérik, hogy azt kívánjam, bárcsak sose mentem volna el. Midász király mítosza újra képzelve. Ez az ellenállhatatlan felnőtt fantasy sorozat letehetetlen és tele van meglepetésekkel. Szerelem, intrika és veszélyek közepette Orea aranyozott világa az első betűtől magával ragadja az olvasót.

info: Lira.hu

 

Szerző: Raven Kennedy

Kiadó: Rainy days

Megjelenés: 2023. június 26.

ISBN: 9789635802173

 

  1. Oldal 

 

Mielőtt neki ülök, sok vélemény előzte meg, főleg a könyv eleje miatt.

Most nézzük mennyire is rossz valóban ez a könyv

 

04.08. Hétfő.

 

Auren szemszögéből kapjuk meg a bevezetést kinek a teste Arany, így Midasz, az arany imádó király kalitkába zárt kedvence.

Egy bajom van, elfogadom, hogy kalitkában van, de miért kell ennyiszer kiemelni, azt is, hogy mindene arany.

Az eleje valóban egyből beleugrik egy orgiába, Auren meg hisztizik, hogy ő ennek nem lehet a részese. Odáig van a harmincas éveibe járó Midasz királyért, kvázi nem tudom miért, még semmit se tett, hogy ezt én, mint olvasó érezzem.

Midasz és Auren kapcsolatára eleinte azt hittem olyan se veled, se nélküled lesz, de ahogy a főszereplőben kezd tudatosodni, hogy ő egy kedvenc, és kezd szép lassan elmélyülni, hogy egy Arany ketrecben él, én komolyan hiszem, hogy a második könyvben Auren karaktere megváltozik. Midasz próbálja édes szavakkal megnyugtatni, de remélem nem fogja engedni magát, mert akkor ennek az egésznek és a gyönyörű borítónak nincs sok értelme.

 

Mást nem tudok mondani, akkor  pár fontos dolgot elkéne mondanom és ezt nem szeretném, viszont mivel olvastatja magát, így egy nap alatt kiolvastam. Tehát, második rész, hamarosan amint megvettem. 

Szólj hozzá!
Címkék: 2024 Fantasy Spicy

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfgirlreads.blog.hu/api/trackback/id/tr2918376183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása