Farkasos Lány Olvas

Váratlan szerelem

2024. augusztus 18. 11:59 - Farkasos Lány

Váratlan szerelem

Írta: Candace Camp

20240818_094922.jpg

Fülszöveg

Megan tíz év múltán sem tud beletörődni szeretett fivére elvesztésébe. A fiatalember egy dél-amerikai expedíción, rejtélyes körülmények között tűnt el, s a túlélők a társaság egyik tagját vádolják megölésével. Megan titokzatos álmok hatására elhatározza, hogy felkutatja a gyilkost, vallomásra kényszeríti, és a törvény kezére adja. A fiatal ír-amerikai újságírónőnek nincs könnyű dolga: nem léphet fel nyíltan a gyanúsított ellen, aki előkelő család sarja, s ráadásul fölöttébb vonzó férfi is. Házitanítónőnek adja hát ki magát, és elszegődik Theo Moreland két rakoncátlan öccse mellé. Nyomozása közben váratlanul barátokra és ellenségekre bukkan, sőt a szerelem is rátalál...

Elkezdtem: 2024.07.02.

Drága nyájas olvasó, a könyv melyről véleményezésem olvasod, hű kort ad arról, mely nagyon is jól adja vissza a már megszokott  Bridgerton család világát.

Ha szereted a bálokat, a vérmes mamákat és ezt a stílust, mindenképpen ajánlom, ugyanis nagyon is megfelel akár egy nyári olvasmánynak.

 

Én nekem már jó ideje megvolt, és most döntöttem úgy, hogy míg meg tudom venni új könyveimet, nekiülök. Az olvasását Július 2. Napján kezdtem.

 

Camp nem lacafacázik, egyből bedobott a sűrűbe amivel nem is lenne bajom, ha nem egy tíz évvel ezelőtti halálon rágódunk.

 

Tudom, hogy a veszteség fáj, és engem is érdekelne, hogy mi történt az elhunyt fivérrel, de tíz évig csak marni magunkat, aztán kapcsolni, hogy végül is van egy ilyen munkám, szerintem sok idő telt el. Az emberek szeretnek gyorsan elfeledni egy olyan halálesetet ami nem tiszta. 

 

Konkrétan tudták ki lehet a hibás mégis elteltek az évek, a bosszú állásért talán túl sokat is vártak.

Sajnos a seb nem fog elmúlni, a veszteségért, a bűnöst meg így ennyire sok idő elteltével megbüntetni, na, egy szó mint száz, vegyes érzelmeim vannak. 

 

Befejeztem: Augusztus 04.

 

A könyvvel lassan haladtam, Megan alakja nekem sokszor üres volt, tetszett viszont, hogy Theo kicsit hagyta még a látszatott, ő azért idővel rájött, hogy valami nem kerek a nő történetében. Voltak részek amik nekem, nagyon vontatottak voltak, mikor kiderült, hogy Megan ki igazán, utána gyorsult be minden, így jobban is haladtam az elolvasásával. 

A vége, meglepett, nem számítottam ilyen fordulatra. 

Végül is jó döntés volt, azért nem telt el olvasás nélkül a nyaram.

 

Azt azért  külön kiemelem, hogy a 358.oldalon pedig 10/10 a spice rész, végre egy normálisan megírt ágyjelenet ezért külön tényleg plusz pont jár. 

 

Sajnos lebetegedtem így csak ma tudtam feltölteni a véleményezésemet. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfgirlreads.blog.hu/api/trackback/id/tr5318468771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása