Farkasos Lány Olvas

Neon Gods

2023. december 10. 18:05 - Farkasos Lány

Alvilági Szerelem

Katee Robert ~ Neon Gods - Alvilági szerelem

 20231208_151925.jpg

Fülszöveg:

Maxim Könyvkiadó Kft.  | 2022  | magyar nyelvű

Úgy volt, hogy ő csak a mítoszokban létezik. De attól a pillanattól fogva, hogy átkeltem a sztüx folyón, teljesen megigézett... az ultramodern Olümposz elitjének üdvöskéje, Perszephoné Dimitriou azt tervezi, hogy megszökik, és új életet kezd valahol máshol, távol az Olümposzt uraló istenek, a tizenhármak tisztességtelen politikájának világától. azért döntött így, mert anyja a tudtán kívül Zeusznak ígérte a kezét, aki a csillogó-villogó látszat mögött meghúzódó sötét világ veszélyes, teljhatalmú ura. Mivel nem marad más választása, Perszephoné a tiltott alsó városba menekül, ahol eladja a lelkét Hádésznak, akit korábban csak egy mitikus hősnek gondolt... a férfi pedig  bevezeti egy olyan világba, amelynek létezéséről fogalma sem volt. Hádész mindig is az árnyékos oldalon élte az életét, és továbbra sem áll szándékában kilépni a fényre. Ám amikor rátalál Perszephonéra, ráeszmél, hogy ezzel lehetősége nyílik az évek óta tervezett bosszú végrehajtására. ennél több ürügyre nincs is szüksége ahhoz, hogy segítsen a lánynak -- aminek persze megkéri az árát. igen ám, de minden egyes szenvedélyes éjszakával, amelyet együtt töltenek, egyre jobban a szívébe zárja Perszephonét, és úgy dönt, készen áll akár az egész Olümposszal szembeszállni csak azért, hogy ne kelljen elválnia tőle... Hádész és Perszephoné modern átdolgozása, amely édes, mint a bűn...

Forrás: Libri.hu

 

     Vegyes érzelmekkel vettem meg és ültem neki, hisz már annyi negatív kritikát kapott a Tiktokon, még is, úgy éreztem neki kell ülnöm. Az első neki rugaszkodásnál az első fejezetből, pár oldal ment. Valahogy nem kötött le. Lehet az idő nem volt alkalmas, vagy rossz passzban is voltam.

Majd minél több negatív kritikát olvastam, láttam annál jobban nőtt bennem a kíváncsiság mi a fene lehet ebben a könyvben ennyire nem szimpatikus.

Második alkalomnál már sokkal jobban lekötött. Nem az a fajtad Hádész és Perszephone sztori. A mi világunkban játszódik. Hádészé az alvilág és itt konkrétan nem a holtakra kell gondolni.

 Úgy tudnám elképzelni mintha egy Maffia vezér lenne vagy hasonló, míg az öreg Zeuszé a milliárdos, nagylábon élők birodalmának az ura.

Demeternek több lánya van és abból Perszephonét ígéri Zeusznak, aki mellől kihalt a (ha jól emlékszem a harmadik) Héra.

Itt már felcsillant a szemem, hogy az a halál nem véletlen volt. Perszephoné meg a bulin, ahol bejelentik, hogy köteles hozzámenni a vén öreghez hanyatt-homlok menekül, na meg persze kergetik is.

Ennek a véletlennek köszönheti, hogy összehozza a sors Hádésszal.

Szerintem:

Perszephoné kettős vonzódása nem jött be. Nem azért, jól belehet csomagolni azt, hogy vonzódik mindkét nemhez, de ez itt nem sikerült. Többször neki kellett rugaszkodnom annak a fejezetnek, mire az agyam ezt felfogta. Lehet én voltam fáradtabb, túl sok minden volt akkoriban, de akkor is.

Hádész: Nem igazán sikerült eltalálni. Az egyik fellét tudnám szeretni, de a másikat ezzel a gyenge Christian Grey szövegeléseivel.

Konkrétan sajnáltam, mert maga a karakterrel nem lett volna baj, de többször is úgy éreztem, hogy maga az írónő sem tudta eldönteni, mi legyen vele.

Passion: Erről is olvastam, hogy elég gyenge lett.

Akkor nem tudom, ki hogyan ült neki, de egy – két résznél igencsak kerekedtek a szemeim és már azért hagytam abba, mert annyira erotikus volt a jelenet, hogy be kellett nyomnom egy tábla csokit, vagy valami édeset, nem azért, mert nem volt jó.

Szóval az ágy jelenet, másnéven, cselekmény leírás hibátlan én 10 / 10 – et adnék, főleg, mert ez volt végre az első olyan könyv, ami ereszd el a hajam, és hadd szóljon.

     Ez után lendültem meg és kezdtem el falni a könyveket. Utána tudtam neki ülni újra akár a Tüskék és rózsáknak, vagy később a Római ajánlatnak.

Szóval, noha iszonyatosan nagy hátránnyal indult, még is ez a könyv hozta meg újra az olvasás utáni szerelmemet, amiért szintén hatalmas nagy pozitív pontot tudok adni.

Összegzés:

Mindenkinek ajánlom, aki kicsit is keresi ezt a fajta műfajt, vagy Hádész és Perszephoné történetét.

Ebbe nem kell senkinek semmilyen képesség. Itt a fegyver és inkább a hatalom van előtérbe nem az, melyik istennek milyen képessége van.

Egyszer elolvasni megéri, sőt. Fel is dobott utána, a végén úgy éreztem nem akarom, hogy itt legyen vége még ott akarok maradni, és tudni akarom mi lesz végül velük.

Szóval én ajánlom, a negatív kritikákkal meg nem szabad foglalkozni, hisz látjátok még is elolvastam és nem bántam meg.

Szólj hozzá!
Címkék: 2023 Szerelem Spicy

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfgirlreads.blog.hu/api/trackback/id/tr9118285989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása