Farkasos Lány Olvas

Római ajánlat

2023. december 16. 16:46 - Farkasos Lány

Kővágó Sára – Római ajánlat

20231208_152154.jpg

 

Fülszöveg:

Newline Kiadó  | 2022  | magyar nyelvű  | puhatáblás, ragasztókötött  |  317 oldal

Egy utazás, ami felforgatja az életed...

Sophie Williams élete látszatra tökéletes. A magyar származású lány egy neves londoni fordítóirodánál dolgozik, csodás barátai vannak, és úgy érzi, élete révbe ért egyetemi szerelme, David mellett. Főnöke azonban váratlanul új megbízatást ad neki: egy hónapra Rómába kell utaznia, egy műkereskedő tolmácsaként. Sophie először visszautasítja az ajánlatot - képtelen lenne elszakadni barátjától és a megszokott hétköznapoktól. Ám biztonságos világa hirtelen összeomlik, és egyik pillanatról a másikra Rómában találja magát a jóképű, de rideg James Corner oldalán. Kapcsolatuk nehezen indul, a férfi zárkózott és mogorva, míg Sophie nyitott és kíváncsi. Az együtt töltött időnek köszönhetően azonban mindketten ráébrednek, félreismerték a másikat.

Egy történet csalódásról, szerelemről és a második esélyről...

Kővágó Sára első regénye kalandokban és érzelmekben gazdag történet, önmagunk és múltunk elfogadásáról, valamint a szerelemről, ami a legnagyobb félelmeinket is segít leküzdeni.
Forrás: Libri.hu

     Nem tudom miért volt bennem mindig az, hogy A Római ajánlat mikor sima a nélkül van. Ez örök kérdés marad számomra. Viszont erre a könyvre is jellemző a másodjára neki futok és az jön be.

Elsőként azért hagytam abba mert engem elriasztott kicsit az eleje, David viselkedése és Sophie hozzá állása az egészhez.

Majd másodjára átvergődtem magam, kicsit féltem, hogy szerelmi háromszög lesz belőle, főleg mivel David feltűnt olykor, de James alakját az elejétől fogva imádtam.

Aggódtam a vége felé, hogy ebből nem lesz semmi, majd megnyugodtam. Nem tudom miért hagytam abba elsőként, de másodjára beszippantott. Talán az Olaszország iránt érzett szerelmem miatt is vittem végig az egészet és nem bántam meg.

Teljesen megvagyok elégedve a történettel, végül megszerettem Sophie alakját is, azt ahogy végül döntött és jól döntött.

Most mondanám azt, hogy szívem szerint ez lett volna az első könyv amit jelölgetni szerettem volna, de annyira féltem, hogy kizökkentene, hogy végül nem jelölgettem, csak hagytam, hadd vigyen.  

Talán egyetlen egy bajom van vele, hogy az együttlétekből keveset kaptam, inger szegénynek éreztem, pedig nagyon jó lenne, ha bátrabb lett volna az írónő és jobban leírja az érintett részeket nem pedig virágnyelvbe csomagolja, de végül elfogadtam.

Nem kell mindenkinek a vad szenvedélyről írnia, és ez a könyv úgy volt jó ahogy volt.

Nagyon sokáig nem kaptam sehol, mindenhol várólistás voltam, míg egyszer csak sikerült beszereznem. De márt értem miért veszik ennyire, miért nem kaptam sehol és miért lettem mindenhol várólistán.

Úgy érzem mindenki életébe kell egy James, aki összekanalaz és végül megtanít arra, hogyan szeressük önmagunkat.

 A kép direkt olyan amilyen, nem akartam semmivel díszíteni, mert önmagában egyszerűen letisztult és gyönyörű. Illik hozzá, mind a női alak, mind a színválasztás és betű.

Imádom, oly annyira, hogy ha lehetne kitenném képnek is. Ritkán találok olyan könyvet, ami nem csak belül fantasztikus, kívül is.

De ez a könyv mindkettőt eltalálta.

Többször is eltudja magát olvastatni, a könyvespolcon kell lennie minden könyvmolynak, akinek nincs még meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfgirlreads.blog.hu/api/trackback/id/tr7218282515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása