Farkasos Lány Olvas

Köd és Harag udvara

2023. december 07. 17:04 - Farkasos Lány

Második könyv

Sarah J. Maas ~ Köd és harag udvara

 

Fülszöveg:

2017  | magyar nyelvű  | kartonált  |  750 oldal Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Én nem vagyok jó. Semmi vagyok, és a lelkem, halhatatlan lelkem el van átkozva... Mintha a tüdőm is cserbenhagyott volna, de próbáltam levegőt venni, hogy ki tudjam mondani, hogy nem. Nem.
Miután Feyre kiszabadította szerelmét, Tamlint a gonosz tündérkirálynő karmai közül, már halhatatlanként, tündérmágiája birtokában tér vissza a Tavasz udvarába. De nem feledheti sem a szörnyűségeket, melyek révén megmentette Tamlin népét, sem az alkut, amit Rhysanddel, az Éjszaka udvarának rettegett főurával kötött.
Egyre jobban bevonódik Rhys ügyeibe és fellángoló érzelmei hálójába, ám háború közeleg: egy minden eddiginél hatalmasabb gonosz erő fenyeget azzal, hogy mindent elpusztít, amiért Feyre valaha küzdött.
Szembe kell néznie a múltjával, elfogadnia különleges adottságait és döntenie kell a sorsáról.
Oda kell adnia a szívét, hogy meggyógyítsa a kettéhasadt világot.
Sarah J. Maas New York Times bestseller szerző lélegzetelállító fantasy-sorozatának második kötete.

A szerelemért még a halált is kicselezte.
A világ megmentéséért maga lesz az élő fegyver.

Forrás: Libri

 

Éles volt egy kicsit a váltás. Míg Feyre az új testével és életével próbál zöld ágra vergődni, közben várja egy esküvő és ott az egyezség is, amit Hegyalján kötött.

Nem is kell sokat várnunk és pont a lagzin megjelenik Rhysand és magának követeli a mennyasszonyt. Tamlin persze nem örül a dolognak, de erre csak annyit tudok mondani, ha nem csak az együttlét érdekelte volna, eljuthatott volna ehhez is, talán  Feyre beavatta volna.

Számomra: Erősen érződött, hogy noha próbálja éreztetni, az írónő mennyire is dúl a szerelem és hol szeretkezett Tamlin szerelmével, valami Feyre lelkében még sem kerek.  Szépen, menet közben ki is derül, hogy teljesen azt érzi, hogy ő nem lesz más, mint egy tenyészkanca, ami számomra egész meredek volt, főleg az idilli részhez, ami várt a könyv elején.

Noha Rhys elviszi magához, és Feyre olyan nevekkel illeti, megértem jó a haragját, de akkor is, valahogy elfejtődik benne, hogy ő volt az egyetlen, aki végig segítette Amarantha próbáin.

Nem Tamlin, nem valami idegen, hanem Rhys.

Feyre ahogy szép lassan megtanul olvasni, alkalmazni a mentális pajzsát, úgy kezd meggyógyulni, megszabadulni a kínzó éjszakáktól és szép lassan kezd magára szedni.

Itt megismerhettük az igazi Rhysand alakját. Én magam is megszerettem, minden oldalával együtt végére. Megértettem mit miért tett, és azt is mi van közte és Feyre között. Ugyanis amit sokan kifelejtenek ez nem sima szerelem.

Lelki kötelék, lelki pár Rhys és Feyre és ez viszont egy olyan vonal, ami számomra is sokat dobott az egész amúgy is szerintem sokkal pörgősebb könyvön.

Itt voltam beteg, feküdtem napokig és Hangoskönyv Barbi oldalán hallgattam végig ezt a könyvet, még is annyira megtetszett, hogy végül megvettem. Még nem olvastam el, hisz végig hallgattam, minden esetre hamarosan újra neki fogok esni, ezúttal már olvasva.

Akit érdekelne egyébként a könyvsorozat de nincs ideje olvasni, meleg szívvel ajánlom Barbi Youtube csatornáját, akár útközben, ha sokat utazol simán kilehet hallgatni a könyveket.

Összegzés: 

Kihallgatva öt nap volt.

Élmény: számomra jobban élveztem ezt a könyvet mit az elsőt.

Alig bírtam abba hagyni, szinte vénásan hallgattam.

Szerelem: Végre volt, nem csak elsiklottunk felette. 

Negatívum: Rengetegszer fordul elő az, hogy csettintett a nyelvével. Mintha azt az űrt mással nem is tudta volna kitölteni az írónő. 

kodharag.jpg 

Megjegyzés: Aki most kezdene bele, én is beleszaladtam a vélemény írásnál a hibába.

Feyre így kell írni, de Feyru ként kell ejteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfgirlreads.blog.hu/api/trackback/id/tr2518285977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása